Sihirli Annem - Çilek'le ilgili herşeyi bilmek istiyorum

Sihirli Annem

Sihirli Annem

658 486 görünümler500

    Sihirli Annem'e abone olmak için: bit.ly/sa-dd-aboneol Sihirli Annem, Gamze Özer tarafından oluşturulan Türk çocuk fantastik televizyon dizisi. Başrollerini İnci Türkayve Şahap Sayılgan'ın paylaştığı dizide, Betüş isimli bir perinin, eşi vefat eden iki çocuk babası Sadık ile evlenmesi sonucu başlarından geçen macera dolu hayatlarını konu alır. Dizinin ilk bölümü 27 Şubat 2003'te Kanal D'de yayınlandı. 118. bölümün ardından 2006 yılında Star TV'ye geçti. 4. sezon, 130. bölümüyle sona erdi. 5 yıl sonra yoğun istek üzerine tekrar Star TV'de yayınlanmaya başladı. 3 sezon daha yayınlandıktan sonra 10.03.2012'de 7. sezon 240. bölümüyle ekranlara veda etti.
    #SihirliAnnem
    Bölümün tamamı için: www.kanald.com.tr/sihirli-annem/bolum/sihirli-annem-98-bolum

    katma 10 gün önce

    YORUMLAR

    1. Melek Tan

      Onura üzüldüm

    2. ali ali

    3. Öznur Gündür

      Hicc kizsal bisey

    4. Büşra Yl

      Şu kaan çok tatlı

    5. Akin Celik

      onur cok tatli

    6. Emre Demirkaynak

      2019 yıl hala izleyen varmı ?

    7. Fusun Dastan

      Hayranlarınızım

    8. Melisa eglence videolari

      Bence arkadaslarmlzlan boyle dalga gecmememeliis

    9. Dursun Yıldız

      Sihirli elbise yarat

    10. Kiraz Gamix

      Hocanın onur dediği çocuk erdem değil miydi ya ??😂😂😂

    11. ozlem sert7

      8+7=15

    12. Elvin Teknolojide

      Onur'a çok üzüldüm sinif ayib etmiş çocuğa en çokta cilekle Buket

    13. Zeynep Tuncay

      Kaan çok tatlı kafayı yiçem ya

    14. Ella Berry

      Çileğin öğretmeni çok iyi yaa

    15. Berna doğa Sarıgül

      Cevap 15 diğilki 56

    16. Emojiler TV

      Hiçç kızsal bir şey :D

    17. Elif Azra

      Aq soruya bak şahsen ben tahtada öyle dikilsem dalga geçerler

    18. Ghazi

      nE

    19. Kazım Sönmez

      Beynim test çöz Ailem konu tekrarı yap Ben sihirli annem izliyorum

    20. Miray Gencay

      Onur a üzüldüm sonra çok mutlu oldum

    21. Ali Koçak

      Ceren ve Tuğçe artık iyi anlaşıyorlar

    22. oğuz Bakan

      Her şey ayrı

    23. muhabbet kuşu

      Öğretmen sev yeter deki işitaya benzemiyor mu

    24. Hasan Koçu

      Lütfen video başlığındaki yazım yanlışını düzeltin.

    25. Turkish Hot GAY

      Ya ben gayim banada kızsal şeyleri anlatablrsnz

    26. Ay karanlık

      Çilek fanlar abone olsun

    27. duru altınipek

      Bu dizi yeniden oynamalı

    28. Eda Deniz Yanık

      -Şey ayrı yazılır sihirli annem :)

    29. xhisvsjdjjsbdjsgds dgdkdjoshdksbds

      Ya başlıkta yazım hatası yapmışsın. O şey ayrı

    30. Ayşe GÖZÜKARA

      2:42 de ne kadar tatlı

    31. Elif Balaban

      "Herşey" değil *her şey*

    32. Cagla Yaman

      Soru çok zor lan beynim yandı acayip zor soruydu küçucük çocuk nasıl bildi o soruyu😂😂😂🤭🤫

    33. Alper Basar

      Bu dizi hayla yayindami

    34. Alper Basar

      Cilek senin gercelk adim ne Tamam çilek senin Dizideki ama neyse😂😂😂😂😂

    35. Eren Çetin

      Amina koyim ben küçükken bunlardan büyüktüm..?

    36. Motoris

      hala bunu izleyenler bunuda izlesin

    37. Ssss Ssss

      Ay film çok güzel bayıldım nasıl bir film yapmışsınız

    38. Ssss Ssss

      Bence hiç benzemiyor bence tahtaya çıkan çocuğa da yazık Çilek niye dalga geçti filmde ben anlamıyorum yani

    39. Ssss Ssss

      Sen bana baksana donduran öküz o film kaç ayda izleniyor senin haberin var mı

    40. Ssss Ssss

      O film inanılmaz ya İnanamıyorum böyle bir film yapmaları ne kadar zor olabilir ki

    41. Ilgın zengin

      Çoooooook güzelll 💜💙

    42. Hasan Hüseyin Aker

      Kaan çok tatlı

    43. Samet reyiz 2309

      trend

    44. Melih Dinibütünoglu

      Niye trendlerde 16 utanç kaynagımız sdjskd

    45. minik peluş

      Trendlere girmis yuhhh

    46. djdjdn dnndjd

      Kaanın gerçek adı ne su anki halini merak ettim

    47. Piti Ayhan

      8+7=15

    48. Esengül Keldal

      😈😈😈😈😈😈😈👿😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈👿😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈aradaki farkı bulun kolaymı zor mu aşağı yazın

      1. Гули Халикулова

        bu farki bulmak cok kolay

      2. Ssss Ssss

        Çok kolaymış

    49. Hasan Büyükkol

      15

    50. Nisa Oztemir

      Tabloda ki çoçuk çok tatli

    51. İrem Tırman

      Onur çok tatlı

    52. Kaan Usta

      Benim adımda kaan

    53. Kaan Usta

      O...onelan😱😱😱

    54. Yağmur Fidan

      Ya. Çok. Tatlı. Çocuk

    55. Feyza Varçin

      Yehdhdbfch

    56. Ben Larger

      ya ben 12 yaşındayım çilek bilmem kaç benim sevgilim yok, onun var aq sikerim böyle işi !

    57. IŞIL ADA TV CİK

      @pelinB. Boş ver

    58. IŞIL ADA TV CİK

      Boş ver

    59. Deniz Yildiz

      Insallah bu dizi yeniden baslar

    60. Deniz Yildiz

      Yasasin trenddeyiz

    61. Maskeli Kız

      Bu trendlerde ne geziyo?

    62. Mert Efe Yıldız

      Çile in saçlarını topuz yap

    63. Melisa Gültepe

      Çilek çok tatlısın

    64. Papi Çiloo

      Bu dizi biteli yıllar oldu, nasıl trendlerde oluyo hep ?

    65. çiçekler dünyası

      bizde bu abi olsa allahtan bisey istemem

    66. ELA BATIYEL

      3:58 çok duyguluydu

    67. Mustafa Kacar

      Her şey ayrı yazılır.

    68. kürşat bibolar

      ?????

    69. Çilek Peri

      AMANN AMANN TRENDLERE DE ÇIKARMIŞIZZ🍓

    70. OMG TÜRKİYE

      GRAM AKIL YOK SİHİRE İNANDIRIN COCUKLARINIZI 😁SAVAŞ OLURSA BENİ GÖRÜNMEZ YAP SIHIRLİ ANA 😂😂😂

    71. Savcızade

      Çilek mevsimi değil.

    72. Dizi Fun TV

      Sihirli annem Animasyonları internet özel versiyonu kanalımızda, yüzlerce başka video izlemek için kanala uğramayı unutmayın!😁

    73. yaramaz kızçe

      Onura çok yazık

    74. Melek Bayraktar

      Tahtadaki çocuk tatli yaaa

    75. Ebrar Namaz

      Kağan ama yakışıklı

    76. Pandam Minik Panda

      Yaw trendlere bakıyordum acaba neden bu var diye düşünüyorum 😂😂😂😂😂😂😂

    77. Metehan Artzz

      ya olum trendlerde ne kadar saçma şeyler var la

    78. Kadir Oduncu

      Bu amına sıçtımın saçmalığı neden trendlerde ve kim soktu. Yorumları okudum hepsi bot amk sinirlerim bozuldu lan

    79. Berra Beyhan

      *her şey*

    80. Mohammed Sari bashe محمد صاري باشا

      Bir milyon abonem olduğunu iddia ediyorum, Tanrı sizi korusun ve hepinizi seviyorum

    81. Black City

      trendlerde bunun ne işi var aqqqq

      1. blackdayy s

        aynı şeyi ben de dedim kxjfj

    82. bay yengeç

      Reise bir anda vahiy geldi dlrnflödj

    83. TATLI ÇİLEK TV

      15 yaşımdayım hala izliyorum

    84. lacivert mishapm

      neden burdayım

    85. Çiçek Toprak

      15

    86. Kayra Kayra

      Trendlerde... ❤️❤️❤️

    87. PRENSES LİNA ÖZTÜRK

      Onur’u sevenler içinde ben de varım

    88. PRENSES LİNA ÖZTÜRK

      Onur’a yazık

    89. donduran öküz

      bunu kim izliyor kaç yıl oldu????

    90. Melisa Ay

      Her şey ayri yazilir.

    91. Ayşe'nin Işıltılı Dünyası

      Avni- Aa suzan gördün mü periler Suzan-Avniiiii yedim seni avni yedim

    92. Nazli Bulut

      kaan birazdan başlıyacam kızsal ınızada şimdi diyecek

    93. Yağız Ali Ulama

      😭😢😭😢

    94. devre dışı oyuncu TR

      Tükçe saçını kestirmiş

    95. İsmail Yılmaz

      Neden burdayım ve bu neden trendlerde..

    96. Sudenur Katan

      😥😰😣

    97. Banu Parlak

      Çocuğa ilah geldi

    98. Son At Bükücü

      Şey ayrı yazılır.

    99. Asude Arpacı

      biri bana bunu yapsa düşme ihtimalim var

    100. İlayda Gökçe

      Ah ah çıleğin ogretmeni gibi bi ogretmen olsa keşke gercekte gec otur yerine kac kere anlattim hala yapamiyosunuz diye kizar