Şarz Cihazı | Recep İvedik 4

Recep İvedik

Recep İvedik

282 056 görünümler126

    Kanala Abone Olmak İçin Tıklayınız: goo.gl/LZ06LZ
    Facebook ► facebook.com/recepivedik
    Instagram ► instagram.com/recepivedik/
    Recep İvedik, mahallesindeki çocuk futbol takımına antrenörlük yapmaktadır. Antremanlar için, kendisinin de küçüklüğünden beri futbol oynadığı, mahallenin tek boş alanı olan arsayı kulanmaktadırlar. Recep, bu arsanın bir müteahhite satıldığını öğrenir. Mahalle ve çocuklar için çok değerli olan bu arsayı kaybetmemek için kendi başına satın almak ister. Ancak kendi yöntemleriyle arsanın parasını toparlayamayınca, çareyi Maldivler'de yapılan büyük ödüllü bir yarışmaya katılmakta bulur.

    Yönetmen : Togan Gökbakar
    Senaryo: Şahan Gökbakar, Togan Gökbakar

    katma 9 gün önce

    YORUMLAR

    1. Ahmed Emin Yuksel

      Şarz cihazA

    2. lego savascisi oyun ve eylence ali

      Asabimi bozma 🤣

    3. Flaş TV

      *Şarz Cihaza*

    4. Bahar Gergen

      Ay gülmekten ağladım ya

    5. bilgidelisi burak Yilmaz

      Abi hep harf aldın

    6. Uğur Özuysal

      Recep İvedik ailesi olarak 6. filmi sabırsızlıkla bekliyoruz.

    7. Toni Kaavali

      Aklıma ilk gelen :eşofman ve eşortman Annem bile eşortman derdi 😂

    8. Salih Kolasali

      bence de recep ivedik gelsin

    9. Raul Tinayev

      🤣🤣🤣🤣👍

    10. Xeslan Oyun

      şarz cihaza :)

    11. Gundi

      6'yı bekliyoruz!BAŞARILAR...

    12. HyperWinner

      Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım Harf alayım

    13. Göktuğ oyunda kılınc

      Çok komik

    14. Utku Ozturk

      Şarj değil şarz

    15. KapşonluGenç Aydın

      bu hangi sahne

    16. A Sosyal

      Hükümete iyi laf atti

    17. Yaqut Qasimova

      🤣😂😅

    18. Шахноза Шоева

      Selam Türkiye güzelleri ben nazo Tacikistan da yaşıyorum tacikim bile yaaa o ne güzel oynuyor yaaaaa maşallah çok iyi yaa süper 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    19. Murad Ehmedli

      Turk alfabesini parayami bagladinizz😂😂😂😂

    20. Cebrail Fener

      Eeee ben söyledim size 😂😂😂😂😂

    21. Leyla Cəfəroffa

      Recepi sevenler kanalıma👈

    22. Hulusi Türker

      00:53 Elini çek ekranı göremiyorum

    23. ufak tefek videolar

      recep ivedik kura cekimi gelsin +1

    24. Ali Can

      Daha fazla paylaşımmmmmm

    25. LO L

      Şarj mı Şarz mı kafam karaştı mk

    26. İkinic İseroz

      10 sn aha buldum tepkisi verip sonra da butona basıyo

    27. Baris Ates

      Tuh yaw

    28. can kardeşler TV

      Bu recep insanı öldürür 😂😂😃😃

    29. PUBG E-Sports

      TÜRK OLMAK ZORDUR DÜNYAYLA SAVAŞIRSIN,AMA TÜRK OLMAMAK DAHA ZORDUR ÇÜNKÜ TÜRKLERLE SAVAŞIRSIN.🇹🇷🇹🇷

    30. Testo Taylan

      Olm buna gerçekten gülen var mı gidin dikkat Şahan çıkabilir izleyin asıl mizah odur

      1. Oğuzhan Güneş

        Komik işte

    31. Hokus Pokus

      Ateşle oynuyorsun Ali İhsan hahahahha

    32. yorgun kaptan

      bunu film diye izleyen insanlar var ne yazikki

    33. Geleceğin Mucidi

      Arkadaslar 6. Seri fragman ne zaman yayınlanacak bir bilgisi olan varsa mutlu olurum.

    34. Stijn Van hooijdonk

      Amk recep ivedik 6 yarın sinemalarda, daha fragman ortada yok 😂

      1. No imkansız demir

        Aynen bence ertelediler çünkü yakindalarda recep İvedik görmedim.

    35. AQUA HERCULES

      ŞARZ CİHAZA SONDAKİ HARF DİYOSUN😝😝😝😝😝😝😂🤣😂🤣😂🤣

    36. Shahriyar Alibayov

      Komik mi aq?

    37. ÇATLAK UZAYLI

      Evet ŞARZ cihazı diyoruz daha kolay geliyo amk 😃 j nedir

    38. salihbey enes

      oha bu bugün mü

    39. kubra yılmaz

      Recep ivedik 6 vizyona girecek fragman hala gelme

    40. Milana Milaşka

      Harf alayım harf alayım harf alayım..... 😅😅

    41. ASSI_ARMY SOLDATEN

      ŞarşCihazı

    42. YSN 46Q2

      *Vayyyyyyy Recepppp Abimmmmm*

    43. HUZURLU OYUN FIRTINASI

      Harf alim

    44. Alperen Koçaş

      Müge Hanım 9100 puan aldı,7 harf aldı siz 94 tane harf aldınız :D

    45. Mrt Mrt

      "TUH" ya

    46. Harun Aray

      2000000 İZLENSİN Mİ?

    47. Nihad Saadov

      Bu Recep Ivedik kaç?

    48. Onur Oğuz

      Bu adama hala gülen var mı acaba?

      1. Ezzo Cxaryev

        Onur Oğuz siktir git lan amina kodugumun veledi

    49. siyah gölge

      TDK:Bu yanlışı yapmayın şarj cihazı değil şarz cihazı

    50. YunusEmre Pak

      Recep İvedik 6 İSTEYENLERRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!! 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    51. sa as

      -Elini çek ekranı göremiyom -Tamam çektim çektim -Ah ya ah ulan ya Ndsnsnsnnan 🤣

    52. sa as

      -Şarz cihazı -Sondaki harfi değiştirin z değil o -Şarz cihaza cnxnxnxnzbzbzb Koptum ya 🤣

    53. İsa Çetinkaya

      Bunlar hangi filminde ben hepsini izledim bu yarışma yoktu

      1. Dlslele Eew

        Uzatmada çünkü artı 35dk da

      2. İsa Çetinkaya

        +puhhh bu sahneleri hiç görmedim ben 😁

      3. puhhh

        Recep İvedik 4 te

    54. Huseyin Gonul

      J mi 😂

    55. Görkem Küçüker

      Abi bırakın eskileri 6 gelsin

    56. Kırtasiye Malzemelerim

      Çıktı ki

    57. DidHT

      SarjZzzzz

    58. Salih Ölmez

      ulan değişmiş mi diye baktım 50 sn dayanabildim. para verip sonuna kadar izlemek de yetenek.

      1. Ahmed Emin Yuksel

        Salih siktir git izleme o zaman

      2. Ahmed Emin Yuksel

        +Ömer Bölük yalnız 1-2-5. filmleri cem yılmazın filmlerini tokatlar

      3. Ömer Bölük

        Salih Ölmez ben neden bu kadar taşlandığını anlamıyorum adamın . Zorlama sahneleri var çok kaliteli bi film serisi değil ama çerezlik güldürebilen özellikle 2. 3. filmleri gayet de komik olan bi karakterin tiplemesi . Ne saçmalıklar yayınlanıyor konuşulmuyor bu adam iyi gişe yaptığı için aşağılanıyor .

    59. Hits Bongs

      Turkceyi de sikip attilar artik 🤣🤣🤣🤣🤣

    60. MehmetAli Acet

      Recep ivedik 5 i izlettikten sonra 6 ‘ yı çıkartacaklar 😅

    61. Mustafa Asut

      Tuh yaa😂

    62. Osman Doğramacı

      RECEP İVEDİK 6 FRAGMAN NERDE??

    63. Oytun Yağız

      tinyurl.com/yb43ml5v

    64. Ahmet TV

      Çok kısa

    65. xMehmet x

      Tuh yaa

    66. Ömer Kaan Babakeskin

      şarz cihaza

    67. Ömer Kaan Babakeskin

      harf alayım

    68. Ömer Kaan Babakeskin

      Gonuşma layn

    69. Bawer AKTOY

      müge hanım fena

    70. WhatsApp Videoları

      Qarsiliqli abune istiyen varsa mene yazsin

    71. Hüseyin g

      O bacak arasındaki kabartma ney lan 😂😂😂😂

    72. Tuğrul oyunda

      Şarz cihaza :)

    73. kanal ismi yakında.

      Saas

    74. CENGİZ MAKİNA

      Recep İvedik 6 fragmanı gelsin artık !!!

    75. Ercan Acımış

      Adam haklı :)

    76. Emir Xs

      Recep İvedik 6 Yı Bekleyenler + 👍👍👍👍

      1. Gamer Selçuk

        Kanka Recep İvedik 6 vizyona çıkmayacak bence çünkü fragman yayınlanmadı

      2. Emir Xs

        Şubat ın Sonuna Kadar Çıkmış Olur

      3. Nehir Elifnaz

        Olmazki ğiğ sala..

      4. Furkan Umut

        Evt

      5. Ali Ozan Karaahmet

        Emir Xs ne zama vizyonda kardeşim

    77. MEDPiR GEROK

      recep bey bi zahmet olmazsa su fragmani yayinlada olduk mk hergun bakiyorum ciktimi djiye😅👍😎✌#recepivedik

    78. ÇUKUR

      tr-news.net/online/video-ZvybDvg6nWo.html gülmek için tiklayin

    79. Taha Korkmaz

      Recep İvedik hayranı olarak hiç komik bulmadım. Tamamen zorlama bir karakter olmuş. 2005 yılında Konan aşıkla çektiği kim 500 bin istemezki yarışmasındaki Recep ivedik tiplemesi çok daha başarılıydı.

      1. Egoist Çekirge

        Bi siktir git

      2. Pala Sinema

        banane

    80. ÇUKUR

      tr-news.net/online/video-ZvybDvg6nWo.html eğlenceli videolar için tiklayin

    81. Bahtiyar Agun

      abi lütfen 6 gelsin artık yeter

    82. Tarık İster

      Şarj cihazı.

    83. Alperen Taşdelen

      Fragmanı film le beraber izleyeceğiz herhalde

      1. Şaşırtıcı Knl

        Aynen shshsbsbs

    84. kapliger

      Tuh vallah tuh ya

    85. Mustafa Takım

      J mi ?? 😂😂😂 o surat ifadesii 😂😂😂

    86. Shams Rahmiddinov

      Sonunda 200 puan diyiyor, 300 puan yaziyor

    87. cxz vbb

      Şubat geldi Fragman gelmedi (FRAGMAN İSTEYENLER) +1 Recep İvedik 6( 🐒🐆🦁) 👍👍👍👍

    88. Yzgt66 TR

      HARF ALIM HARF ALIM HARF ALIM HARF ALIM HARF ALIM HARF ALIM HARF ALIM HARF ALIM HARF ALIM

    89. SerxanKarabin VideolariHD

      AZERBAYCANDAN IZLEYENLER VAR?LIKEEE

      1. Nickyok Nickyok

        Ben

    90. Mehmet fatih Arda

      Harbi salak yaav.

    91. ismail hasdemır

      Seni seviyorum recep abi

    92. Ercan Ege

      Çakmaklara gaz telefonlara şarj yavşaklara dayak farzzz

    93. Shahin Ibrahimovic

      Harf alayim))

    94. samir samir

      6 gəlsin diyenler 1 lesin

    95. Hasan Aydın

      J Mİ 🤣😂😛🤣😂

    96. Hasan Aydın

      ŞARZ CİHAZA SONDAKİ HARF DİYOSUN😝😝😝😝😝😝😂🤣😂🤣😂🤣

      1. Ahmed Emin Yuksel

        +Mert Eren şarz cihaza

      2. Mert Eren

        +Ahmed Emin Yuksel şarz cihazı

      3. Ahmed Emin Yuksel

        +Yasin Özer şarj cihaza

      4. Yasin Özer

        şarjın son harfi diyor

    97. Zeratul

      Şarj cihaza :d

      1. Bir TÜRK

        😂😂😂